Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista Fairmont Ajman
Muut arviot
Fairmont Ajman – Asiakkaidemme kokemuksia
Emme saaneet sitä mistä maksoimme
AnskuHotelli siirsi meidät toiseen huoneluokkaan kyselemättä mitään. Kolmen päivän jälkeen saimme vihdoin sen huoneen, josta olimme maksaneet.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
22.11.2024
Mukava ranta
ReissuriHotellihuone on mukavan kokoinen ja hienot näkymät merelle kaikista huoneista. Hotellilla oma yksityisranta, joka oli erityisen tärkeä, koska Ajmanissa vähän julkisia uimarantoja. Ruoka oli ravintolassa hyvin samanlaista, joten loppu ajasta kävimme syömässä myös muualla.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
15.11.2024
Hieno merinäköala
PariskuntaVirallinen tähtiluokitus hotellin tasoon nähden liian korkea. Buffetravintola kulahtanut. Astiat sijoitettu epäloogisesti. Kahvia oli saatavilla kahdesta automaatista (usein epäkunnossa). Ateriat toistivat itseään. Suolaisia välipaloja sai ainoastaan ostamalla (ei kuulunut all inclusive palveluun). All inclusive palvelun kestossa tulisi ottaa huomioon paluulennon lähtöajankohta.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
2.4.2024
Hieno hotelli, ympäristö mielenkiinnoton
TuuliaHieno hotelli, jossa periaatteessa kaikki kohdallaan, mutta myös joitakin epäkohtia. Saimme paremman huoneen kuin minkä Aurinkomatkat ilmoitti. Huoneemme oli 10. kerroksessa, täysi merinäköala ja kahvin- sekä teenkeittovälineet huoneessa. Saimme myös 3 kertaa herkkutarjottimen huoneeseen 2 viikon matkamme aikana ja vesipulloja päivittäin. Buffetaamiainen oli hyvää keskitasoa, hedelmien valikoima oli toisinaan suppea. Harmia tuotti kahvin saaminen, kun jokaisen piti hakea kahvinsa automaatista. Näitä automaatteja oli vain 2 kpl näin isossa hotellissa ja olivat jatkuvasti epäkunnossa. Tarjoilijat niitä sitten korjasivat ihmisten jonottaessa koneiden äärellä. Myös osa buffetravintolan tuoleista oli kulunut istumiskelvottomiksi ja piti pyytää uutta tuolia eräänä aamuna. Myös astiat ravintolassa oli aseteltu vääriin paikkoihin. Jugurttikulhojen vierellä oli vain matalia lautasia. Aurinkotuoleja oli riittävästi, eikä niitä tarvinnut rynnätä varaamaan aamuvarhaisella. Kuntosali saunoineen oli hyvä. Span palvelut hierontoineen todella kalliita, emme käyttäneet. Hotellin maksuttomat minibussikuljetukset olivat plussaa. Dubaissa kävimme 3 kertaa ja paikallisessa ostoskeskuksessa useamman kerran. Hotellin ympäristössä ei ole juuri mitään mielenkiintoista, joten minibussikuljetukset muualle olivat tarpeen. Palvelu hotellissa oli hyvää ja huomaavaista. Ihmettelyä aiheutti voimakas parfyymin tuoksu, jota johdettiin hotellin yleisiin tiloihin ilmeisesti ilmastoinnin kautta. Ei sovi hajuyliherkille. Valitsimme Ajmanin ja tämän hotellin meren äärellä sen rauhallisen sijainnin vuoksi. Jos vielä matkustamme Arabiemiraatteihin, niin kohteemme on Dubai. Ja Ramadanin aikaan emme enää toiste matkusta. Aukioloajat paikallisissa ravintoloissa olivat hankalat, kun aukesivat vasta klo 18.30.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
31.3.2024
Loma
KirsiHotellin henkilökunnan palvelualttius vähäistä, siivous huonoa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
24.3.2024
Erinomainen hotell omalla rannalla.
SK78Hotelli oli erinomainen valinta. Kiva ranta, isot ja siistit huoneet ja ystävällinen palvelu. All Inclusive oli myös hintansa arvoinen suhteessa kohteen hintoihin. Hotellin läheisyydessä ei mitään erityistä nähtävää, pikku kauppoja ja ravintoloita. Hotellilta kuljetus kolmesti päivässä Ajmanin ostoskeskukseen (ei ennakkovarauksia) ja kahdesti päivässä Dubai Mallille (vaatii ennakkovarauksen)
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
25.2.2024