Palaute
PALAUTE
Kehitämme toimintaamme asiakaslähtöisesti. Siksi kuulemme mielellämme kokemuksistasi ja mahdollisista kehitysehdotuksistasi. Anna meille palautetta alla olevalla lomakkeella valitsemalla palaute. Huomioi, että palautteisiin ei vastata.
REKLAMAATIO
Mikäli kohtaat lomasi aikana epäkohdan, ole välittömästi yhteydessä kohdehenkilökuntaamme sen korjaamiseksi. Suurin osa mahdollisista virheistä voidaan korjata lomasi aikana. Mikäli katsot, ettei tilannetta kuitenkaan saatu korjattua lomasi aikana, voit tehdä asiasta reklamaation matkan jälkeen. Huomioithan, että korvauksen edellytyksenä on, että olet ilmoittanut virheestä kohdehenkilökunnallemme jo matkan aikana.
Reklamaatio tulee tehdä kirjallisesti kahden kuukauden sisällä matkan päättymisestä. Asian käsittelyn nopeuttamiseksi täytä kaikki lomakkeen kohdat huolellisesti. Käsittelemme reklamaatiot saapumisjärjestyksessä, ja palaamme asiaan käsittelyn valmistuttua.
Voit lähettää reklamaation myös kirjeitse osoitteeseen
Aurinkomatkat
Customer Service Support
PL 200
01531 VANTAA
Kerrothan myös vapaamuotoisessa kirjeessä alla olevassa lomakkeessa pyydetyt tiedot.