Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista Zafiro Rey Don Jaime
Muut arviot
Zafiro Rey Don Jaime – Asiakkaidemme kokemuksia
Neljän tähden arvoinen
IlkkaSiisti, henkilökunta ystävällistä. Sijainniltaan hyvä, lyhyt kävelymatka sekä rannalle että kylän palveluihin.
Ruoka vaihtelevaa, buffetpöytä runsas ja laadukas.
Iltaohjelma hotellilla mukavan vaihteleva.
Hotellin kattoallas mukava lisä bonus.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
4.10.2019
Hieno Hotelli
KorkkiHotellin sijainti on tosi hyvä.
Kaikki toimi erittäin hyvin.
Itse en syönyt hotellissa kuin aamiaisen koska halusin kokea makuelämyksiä erilaisissa ja erittäin laadukkaista Santa Ponsan ravintoloissa.
Hotelli sopii erittäin hyvin lapsiperheille, ja myös ilman lapsia matkustaville.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin
20.8.2019
4 tähden hotelli ollut joskus kauan aikaa sitten
TuomasTEpäsiisti, torakoita juoksi käytävillä. Vessan sai pestä itse että viitsi käyttää, viemäri haisi, huoneen maisema oli naapurihotelli ja iso ilmastointiputki. Allasalueet liian pienet noin isolle hotellille, joutui aamusta aikaiseen menemään varaamaan paikat jos halusit päästä altaalle koko päivänä. En tiedä millä lottokoneella tätä hotellia pidetään 4 tähden tasoisena, olen majoittunut paremmissa 2 tähden hotelleissa.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue:
Ikä: 35–44
Matkaseurue:
3.8.2019
Hyvä
Pettynyt palveluunPalvelu paras mahdollinen.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
26.6.2019
Hotelli
TuitziOikein hyvä hotelli,siivous toimi.Hyvä ruoka aamiaisella,tosi monipuolinen.henkilökunta auttavaisia ja puhuivat hyvää englantia.Olimme pääsiäsipyhän niin saimme buffet-illallisella hyvää lammasta yms.muita herkkuja.Suosittelen tätä koska hinta vain 18 euroa.Hotellin ympärillä olevista ravintoloista ei kyllä saanut muuta kuin perushöttöä.Miinusta saa hotellivieraat(suurin osa espanjalaisia) kun puhuvat todella kovalla äänellä käytävillä vaikka erikseen mainittu kyltillä että otettava huomioon muut ihmiset
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
23.4.2019
hyvä loma
70v synttäritSiisti, ruokatarjonta runsas. Pieni uima-allas ja kuntosali hotellin kokoon nähden.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
3.10.2018
Rentoutumisen paikka!
HHH81Taustaksi:
Olin liikuntavammaisen tyttäreni kanssa ensi kertaa reissussa ”sähkömopon” kanssa. Siten kokemuksistani saattaa korostua vammaisen näkökulma.
Suoritimme lennot Finnairin koneella. Majoituimme perillä Zafiro Rey Jaime-hotelliin, joka mainostaa itseään 4 tähden hotellina.
Hotelli:
Tyylikäs hotelli on rakennettu jo viime vuosituhannen lopulla. Helteellä sen paras puoli on hyvä ilmastointi. Siellä on leppoisaa keräillä voimia päivän retkiin ja illan ohjelmiin. Hotellissa on kuitenkin muutamia rakenteellisia puutteita:
Suurin niistä on hissit. Ne ovat pieniä. Niihin mahtuu 2 henkeä ja matkalaukku tai 3 suomalaista, tanakkaa turistia tai mopo ja avustaja, jos vatsa ei ole avustajalla kovin suuri! Normaalikokoinen mopo ei mahdu hissiin. Tyttäreni pikku mopo mahtui siihen kokeilujen jälkeen peruuttamalla. Toki talon toisesta päästä löytyi myös yksi vähän isompi hissi, jolla pääsi kattoaltaalle. Siihen mopo mahtui hyvin ja sen lisäksi vielä 3-4 henkeä.
Toinen rakenteellinen ongelma oli ns. invahuoneen kylpyhuone, jonka lattian rakentamisessa ei oltu huomioitu veden juoksutusta. Suihkun jälkeen vesi jäi killumaan lattialle, vaikka sitä yritti pyyheliinoilla työntää viemäriin. Tästä johtuen lattia jäi yleensä kosteaksi. Edellisen epäkohdan hoitoon kylppärin/wc:n ovi oli poistettu tuuletuksen vuoksi? Ei kiva. Suomen armeija sai ovet vessoihin Elisabeth Rehnin aikana!
Palvelu:
Yleisesti ottaen palvelu toimi hyvin! Toki epäkohtiakin löytyi niitä varsinaisesti etsimättä. Tässä muutama:
# Päivittäinen siivous/pyyhkeiden vaihto jäi kerran tekemättä. Huomauttamisen jälkeen asia korjattiin nopeasti.
# Ruokailun aikana usein häiritsi käytettyjen astioiden hidas keräily tarjoilijoilta. Lähiesimiehet joutuivat näyttämään tarjoilijoille esimerkkiä lautasten nopeammasta poistamisesta. Koska pöydät oli pieniä, tämä pikku yksityiskohta muodostui helposti haitaksi seisovan pöydän tarjoilujärjestelmässä.
# Raha ei kelvannut hotellin ravintolapalveluiden järjestelmässä! Maksut ohjattiin tekemään huoneen avainkortilla ja lasku maksettiin lähtöpäivänä. Se toimi muuten hyvin, mutta vaatii tiskin takana olevalta myyjältä kuria: kortti +kuittaus laskuun. Pelkällä huonenumeron huutamisella (”kortti unohtui”) maksua ei tulisi hyväksyä. Se voi johtaa tahallisiin tai tahtomattomiin laskuihin vääriin osoitteisiin! Totesin tällaista huutokauppaa kerran tapahtuvan ja se meni läpi, kun ostaja häipyi paikalta ja numero jäi kassalle hieman epäselväksi!
# Kaiken kaikkiaan palvelusta jäi kokonaisuutena hyvä mieli.
# Allasalue oli viihtyisä ja nuorisolle oli tarjolla monipuolista ohjelmaa.
# Rauhallista auringonottoa kaipaaville oli myös tarjolla kattoterassilla oma uima-allas leveine loikoilupeteineen...
# Illan ohjelmatarjonta oli monipuolista
# Mopo-kuljetukset lennoilla onnistuivat hyvin mennen tullen.
# Hotelille järjestetty inva-kuljetus oli myös kiitettävällä tavalla järjestetty
# Aurinkomatkojen asiantunteva ja aurinkoinen opas ansaitsee erikoiskiitoksen.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
12.8.2018
Hyvä hotelli
homelo98Lomamme Mallorcalla oli kokonaisuutena oikein onnistunut. Palvelu hotellissa oli ystävällistä, paitsi viimeisenä aamuna, kun meidän piti saada aamiaista aikaisemmin kuin normaalisiti. Olimme pyytäneetkin sitä edellisenä
Kun menimme syömään, tarjolla oli edelliseltä illalliselta jääneet rääppeet. Henkilökunta vasta aloitteli aamiaisen esille laittamista. Siispä söimme kuivuneita patongin palasia ja mitä ehdittiin saada ennekuin piti kiirehtiä bussiin.
Muuten koko viikon ruoka sekä aamiaisella, että ilallisella oli tosi hyvää ja monipuolista.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
28.7.2018
Rentouttava loma
jiikooHuoneet ja yleiset tilat pidettiin todella siisteinä.
Henkilökunta ystävällistä.
Ruoka hyvää ja varmasti jokaiseen makuun löytyy sopiva vaihtoehto. ( aamupuuroa ei kuitenkaan ollut tarjolla)
Hotellissa ei käsitellä käteistä rahaa vaan maksut hoidetaan huoneen kortilla.
Rauhallinen hotelli.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
28.7.2018
Hotellista jäi keskivertokuva
AnnikaOlimme porukalla liikenteessä toukokuun puolessa välissä, jossa mukana yksi alle 6kk vauva. Meillä oli all inclusive. Ruoat aika peruslaatua, aamupalaan selkeästi enemmän panostettu. Juomat ja niiden vaihtoehdot olivat keskivertoa paremmat kuin yleensä Euroopassa ollut. Hotellin henkilökunta oli hyvin ystävällinen. Huoneissa siisteys hyvä, ilmastointia ei kannattanut pitää päällä, en tiedä oliko rikki vai mitä mutta heikensi huoneen ilmaa. Ainoa selkeä miinuspuoli oli, että huoneen seinät täysin paperia. Kaikki äänet kuuluivat selkeästi käytävältä ja viereisistä huoneista. Tämä oli meistä hyvin häiritsevää, asia olisi ollut eri jos ei pientä vauvaa olisi ollut mukana.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
22.5.2018