H10 Tenerife Playa – kokemukset ja arvostelut

H10 Tenerife Playa 1
H10 Tenerife Playa 2
H10 Tenerife Playa 3
H10 Tenerife Playa 4
H10 Tenerife Playa 5
H10 Tenerife Playa 6
H10 Tenerife Playa 7
H10 Tenerife Playa 8
H10 Tenerife Playa 9
H10 Tenerife Playa 10
H10 Tenerife Playa 11
H10 Tenerife Playa 12
H10 Tenerife Playa 13
H10 Tenerife Playa 14
H10 Tenerife Playa 15 - <p>Privilege-lounge</p>

Privilege-lounge

H10 Tenerife Playa 16
H10 Tenerife Playa 17
H10 Tenerife Playa 18
H10 Tenerife Playa 19 - <p>Kahden hengen huone</p>

Kahden hengen huone

H10 Tenerife Playa 20 - <p>Kahden hengen huone, osittainen merinäköala</p>

Kahden hengen huone, osittainen merinäköala

H10 Tenerife Playa 21 - <p>Juniorsviitti</p>

Juniorsviitti

H10 Tenerife Playa 22 - <p>perhehuone</p>

perhehuone

H10 Tenerife Playa 23
H10 Tenerife Playa 24
H10 Tenerife Playa 25
H10 Tenerife Playa 26
H10 Tenerife Playa 1
H10 Tenerife Playa 2
H10 Tenerife Playa 3
H10 Tenerife Playa 4
H10 Tenerife Playa 5
H10 Tenerife Playa 6
H10 Tenerife Playa 7
H10 Tenerife Playa 8
H10 Tenerife Playa 9
H10 Tenerife Playa 10
H10 Tenerife Playa 11
H10 Tenerife Playa 12
H10 Tenerife Playa 13
H10 Tenerife Playa 14
H10 Tenerife Playa 15 - <p>Privilege-lounge</p>
H10 Tenerife Playa 16
H10 Tenerife Playa 17
H10 Tenerife Playa 18
H10 Tenerife Playa 19 - <p>Kahden hengen huone</p>
H10 Tenerife Playa 20 - <p>Kahden hengen huone, osittainen merinäköala</p>
H10 Tenerife Playa 21 - <p>Juniorsviitti</p>
H10 Tenerife Playa 22 - <p>perhehuone</p>
H10 Tenerife Playa 23
H10 Tenerife Playa 24
H10 Tenerife Playa 25
H10 Tenerife Playa 26

Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista H10 Tenerife Playa

Yleisarvio

3,8/5

85 % asiakkaista suosittelee tätä hotellia

Muut arviot

Hotellin sijainti
4,8/5
Hotellin henkilökunta
4,2/5
Hotellin altaat
3,8/5
Hotellin palvelut
4,0/5

H10 Tenerife Playa – Asiakkaidemme kokemuksia

  1. Päivämäärä
    • Päivämäärä
    • Arvosana

Näytä edelliset

Vanha hotelli loistavalla sijainnilla.

Rane
Saavuttaessa hotelliin respassa oli 4 henkilöä, joista 2 palveli hotelliin tulleita asiakkaita. Lopulta kolmaskin henkilö alkoi hoitamaan sisäänkirjoitusta. Muut respan henkilöt kirjoittivat kynällä tietoja paperista toiseen. Hehän eivät tietenkään keskeyttäneet omia hommiansa, palvellakseen sisääntulevia asiakkaita. Sisäänkirjoittamisprosessi tuntui sisältävän runsaasti edestakaisin kävelyä ja kopioiden ottamista runsaasta paperimäärästä. Tuntui että matkanjärjestän asiakkat olisivat tulleet yllätyksenä sisäänkirjoittautumaan hotelliin. Kaikki tiedot matkustusasiakirjoista kirjoitettiin asiakkaan odotellessa tiskin ääressä yhden sormen tekniikalla tietokoneelle. Sisäänkirjoitusdokumentti allekirjoitettiin lopulta tabletin avulla ja sitten tietysti dokumentti tulostettiin paperille ja annettiin asiakkaalle. Poikkeaa aika rajusti esim. kotimaisesta hotellin sisäänkirjoittautumisesta.. Respassa otin QR-koodin jolla sai apin, jolla pitää ilmoittautua aamiaiselle ja puolihoitoon kuuluvaan ateriaan. Siis jokaiselle aterialle erikseen. Tätä asiaa ei respassa korostettu, mutta kun erikseen kysyi niin sitten siitä kerrottiin. Bussimatkalla lentokentältä hotellin kerrottiin, erikseen oppaalta kysyttäessä, että ehkä puolihoito sisältää aamupalan ja illallisen. Voiko illallisen vaihtaa lounaaseen, ei vastausta oppaalta saatu. Kehoitti kysymään respasta. Respa vastasi erikseen kysyttäessä että oletusarvo on että aamupala ja illalllinen kuuluvat pakettiin. Mutta respaan ilmoittamalla sen voi vaihtaa. Mennessämme ensimmäisenä iltana illaliselle edessämme jonottaneet ulkomalaiset ja myös suomalaiset eivät olleet ymmärtäneet ilmoittautua apin kautta illalliselle, josta tietysti henkilökunta oli kovin näreissään. Tätä jatkui muutaman illan. Pisin jono aamupalalle oli 30 henkeä. Jokainen pöytäseurue saatettiin erikseen pöytään, näin myös jokaisella illallisella. Oikein hienoa, että pöytään istumaan pääseminen vaatii 3 asiakaspalvelijan työpanoksen. Piilossa olevaan yläkertaan sentään sai mennä itsekseen. Hotellin apissa oli mainittu iltaruokailuun kuuluvan dresscoden, mutta sitä ei tietenkään valvottu. Matkanjärjestäjän esitteessä ei mainittu mitään mainintaa safetyboksin, parvekkeen ja minibaarin kuulumisesta hintaan. Ja eihän ne kuuluneet hintaan. Safetyboksiin ei mahtunut edes pieni läppäri. Molemmat tietysti löytyvät automaattisesti huoneen kalustuksesta. Olisiko oikeasti tämän voinut kertoa esitteessä? Parveke kuului hintaan. Kylpyhuone haisi homeelle. Käytävän oven alta paistoi valo, joten melu kuului käytävältä huoneen sisälle oikein hyvin. Huoneen ovesta puuttuu ovipumppu, joten ovien pauke oli kova. Kaikin puolin vanhahtava ja kulahtanut hotelli. Hotellissa on 3 eri palvelutasoa, joista ei kerrotu etukäteen (ei matkanjärjestäjän puolesta eikä respasta), joten tarjoilijat joutuivat kertomaan asiakkaalle, että asiakas istuu nyt aamiaisella väärässä pöydässä. Tasoja on siis excelsior, priority ja muut. Hotellista poistuttaessa jouduttiin erikseen vaatimaan safetyboksin panttimaksu (deposit) takaisin, kun sitä ei automaattisesta annettu safetyboksin avainta palautaessa.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

2/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
3/5
Hotellin altaat
2/5
Hotellin palvelut
3/5

Kulunut hotelli

Lomalainen
Hotelli oli yleisilmeeltään jo vähän kulahtanut. Henkilökunta oli ystävällistä ja hotellin sijainti loistava. Meille osui lomalle hyvä sää, joten vietimme aikaa aivan hotellin vieressä sijaitsevilla merivesialtailla. Ruoka oli hyvää, mutta ruokasali oli niin meluisa, että päivällinen ei ollut kovin viihtyisä, aamiaisella oli rauhallisempaa kun tuli aikaisin. Siivous oli hyvää ja tarkkaa, joten se ei aiheuttanut huolta. Myös maskin käyttöä vaadittiin hyvin.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe

Yleisarvio

3/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
4/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
3/5
Hotellin palvelut
3/5

asiallinen hotelli

Jukka
Siisti tomiva hotelli, jossa mainiot uimalallasalueet. Hotelli on melko suuri ja ravintola henkilömäärän takia rauhaton.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
3/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
4/5

Koronaloma

Koronalomalaiset
Ystävällinen palvelu, mutta henkilökunnan englannintaito varsin puutteellista. Huone siisti, mutta pienehkö. Kahvinkeittimen sijaan olisi toivonut vedenkeitintä.. Private-loungessa ei ollut maksamiamme palveluita! Kuntosalin varustus erittäin vaatimaton. Ruuan taso ei aivan vastannut hotellin tasoa. Skarppausta paistopisteelle kalojen paistoon ja omeletteja joka aamuksi.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

4/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
3/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
4/5
Hotellin palvelut
4/5

Hyvä lomaviikko

Leena58
Vastaanotossa ei englantia puhuttu juuri lainkaan ja esimerkiksi ruokailu aikojen tilaamisen Qr- lukuohjelmalla oli meille uutta eikä sitä osanneet selventää tarkemmin ja moni muukin hotellin info oli ohjelmassa kun ymmärsimme lopulta ladata sen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

3/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
4/5
Hotelli lasten kanssa
1/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin henkilökunta
3/5
Hotellin altaat
3/5
Hotellin palvelut
3/5

Loma oli hyvä kokonaisuudessaan.

Hellikki
Tämä H10 ei vastannugt H10 tasoa. Respan henkillökunta ei hyvä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin

Yleisarvio

2/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
5/5

Hyvä sijainti

Ari Unnbom
Hyvä sijainti. Pienet huoneet, hyvä ravintola. Henkilökunta ystävällisiä, paitsi respassa.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

3/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
2/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
4/5
Hotellin henkilökunta
4/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
5/5

Jaa

Nakki
Olen ollut hotellissa aikaisemminkin, mutta nyt voi, voi Ruoka on mennyt tosi alas, henkilökunnan englannin taito on melkein nolla, jos ei lasketa vastaanottoa mukaan Jos haluaa jotain palvelua ja uima-altaille paikan, niin ottakaa privilige huone!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue:

Yleisarvio

2/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
3/5
Hotelli lasten kanssa
2/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
1/5
Hotellin henkilökunta
1/5
Hotellin altaat
2/5
Hotellin palvelut
1/5

Keaskitason hotelli hyvällä sijainnilla.

Katja
Aamupala oli todella hyvä ja monipuolinen, illallinen ei vastannut odotuksia (ruoat aika "kuivia" ja "suurkeittiön makuisia) tosin monipuolinen buffet. Huoneet kaipaisivat päivitystä. Muuten erittäin siisti hotelli ja uima-allasalue. Henkilökunta ystänällistä. Miinusta kuntoiluhuoneen ilmastointi ei toimut ja vedenkeitin masksullinen 25 eur. (minusta aika paljon). Sijainti erinomainen!!!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

3/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
3/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
4/5

Hyvä loma

Lulu
Viikon lomalle hyvä valinta All.inclusive Siivoojat erinomaisia ja henkilökunta ystävällistä. Voisin tulla uudestaan. Suosittelen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani

Yleisarvio

5/5

Muut arviot

Hotelli aikuisten kanssa
5/5
Hotelli lasten kanssa
4/5
Hotellin sijainti
5/5
Hotellin ruoka
5/5
Hotellin henkilökunta
5/5
Hotellin altaat
5/5
Hotellin palvelut
5/5

Näytä lisää