Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista H10 Tenerife Playa
Muut arviot
H10 Tenerife Playa – Asiakkaidemme kokemuksia
Upea merinäkymä
MeriaurinkoruokaHyvällä paikalla, hieman kulahtanut hotelli. Allas-alueella oikeasti lämmitetty allas +26
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
28.11.2021
Hotelli ei vastannut odotuksia
Kissojen kaveriVastaanotto todella hidasta, emme varmasti saapuneet yllätyksenä. Vastaanoton henkilökunta puhuu enimmäkseen saksaa, englantia vähemmän. Huoneet melko pienet, sängyt suht kovat. Kylpyhuoneessa surkea ilmanvaihto, huoneessa ilmastointi ilmalämpöpumpulla. Aamiainen hyvä, valinnanvaraa mukavasti. Illallisella pääruoka suurkeittiön laatua. Yleensä tyydymmekin varaamaan vain aamiaisen. Henkilökunta ystävällistä, huoneen siivous hyvää. Hotellin neljä tähteä on vahvasti liioiteltu arvio huolimatta kylpyhuoneen tarvikearsenaalista. Itse antaisin kolme tähteä. Aluksi saimme huoneeksi pimeän loukon, jonka saimme vaihdetuksi parin päivän päästä. Respassa ei edes ehdotettu mahdollisesti vapaana olevaa korkeamman hintaluokan huonetta lisämaksusta.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
28.11.2021
Hotelli H10 jopa ylitti odotukset
JukkaHotellin valinnassa meille tärkeitä seikkoja ovat sijainti, näkymät ja lämmitetty allas, joka koon puolesta mahdollistaa myös uimisen.
Hotelli H10 Tenerife Play täytti edellä olevat vaatimukset ja voi todeta, että näköala huoneesta/parvekkeelta yli toiveet.
Aamiainen ja illallinen tarjosi lukuisia vaihtoehtoja. Varsinkin illallisella oli tarjolla eri päivinä eri teemoja monipuolisten perusruokien lisäksi, esim . sushia, pizzaa, jne.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue:
Ikä: Yli 65
Matkaseurue:
27.11.2021
Kolmen tähden hotelli
HitskiNo joo, espanjalainen 4 tähteä on suomalaiselle korkeintaan 3 tähteä. Vanha hotelli ja pienet huoneet ainakin meillä ja kavereilla. Respan asiakaspalvelun kielitaito kyllä yllätti negatiivisesti. Saksaa ilmeisesti puhuivat paremmin. Yksi naishenkilö luojan kiitos puhui loistavaa englantia, ruotsalainen oli syntyjään hän.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
24.11.2021
Hyvä hotelli
RittaHyvä hotelli hyvällä paikalla!
Mahtavat aamiaiset, lounaat ja illalliset!!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
24.11.2021
Coronan jälkeen
vakioasiaksHotellin vastaanotto on heikoin lenkki, kirjautuminen yöllä väsyneille matkaajille sujui tuskastuttavan hitaasti, en tiedä olisiko ravintolassa ollut pientä purtavaa ja vettä kuten aiemmin. Olisi ainakin huoneessa voinut olla vesipullo. Aterioiden valikoima oli suppeampi kuin aikaisemmin, toivoisinkin että hotelliin saisi matkoja pelkällä aamiaisella, koska iltalliisen taso välttävä ja ravintola hälinöineen muistutti työmaaruokalaa..
Huoneiden huoltajat ja tarjoiluhenkilökunta, varsinkin monet vuosien varsilta tutuiksi tulleet tarjoilijat kohensivat hotellin arviointia!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
24.11.2021
Hyvä Hotelli!!
MatkustelijaHotellin Respassa ei kaikilla työntekijöillä kovin hyvä englanninkielen taito. Erittäin ystävällinen palvelu. Huoneen vaihto loman alussa onnistui hienosti ilman lisämaksua. Siistit huoneet jotka siivottiin päivittäin.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
23.11.2021
Hyvällä paikalla oleva perushotelli
NiksuHotellin sijainti hyvä ja palvelu ystävällistä.
Hotelli kulunut ja nuhjuinen, sänky kivikova. Huoneemme lattia oli todella likainen ja sitä lopulta siivoamaan tullut siivooja nakkeli niskojaan. Hotellin ruoka ei kovinkaan kummoista.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
23.11.2021
Monipuolinen hyvä hotelli
HanskiEi mitään pahaa sanottavaa. Kaikki toimi ja ystävällinen palvelu. Hyvä sijainti, Vähän kulahtanut kylpyhuone ammeineen.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
21.11.2021
Vanha hotelli loistavalla sijainnilla.
RaneSaavuttaessa hotelliin respassa oli 4 henkilöä, joista 2 palveli hotelliin tulleita asiakkaita. Lopulta kolmaskin henkilö alkoi hoitamaan sisäänkirjoitusta. Muut respan henkilöt kirjoittivat kynällä tietoja paperista toiseen.
Hehän eivät tietenkään keskeyttäneet omia hommiansa, palvellakseen sisääntulevia asiakkaita.
Sisäänkirjoittamisprosessi tuntui sisältävän runsaasti edestakaisin
kävelyä ja kopioiden ottamista runsaasta paperimäärästä.
Tuntui että matkanjärjestän asiakkat olisivat tulleet yllätyksenä sisäänkirjoittautumaan hotelliin.
Kaikki tiedot matkustusasiakirjoista kirjoitettiin asiakkaan
odotellessa tiskin ääressä yhden sormen tekniikalla tietokoneelle.
Sisäänkirjoitusdokumentti allekirjoitettiin lopulta tabletin avulla ja sitten tietysti dokumentti tulostettiin paperille ja annettiin asiakkaalle.
Poikkeaa aika rajusti esim. kotimaisesta hotellin
sisäänkirjoittautumisesta..
Respassa otin QR-koodin jolla sai apin, jolla pitää ilmoittautua aamiaiselle ja puolihoitoon kuuluvaan ateriaan. Siis jokaiselle aterialle erikseen.
Tätä asiaa ei respassa korostettu, mutta kun erikseen kysyi niin sitten siitä kerrottiin.
Bussimatkalla lentokentältä hotellin kerrottiin, erikseen oppaalta kysyttäessä, että ehkä puolihoito sisältää aamupalan ja illallisen.
Voiko illallisen vaihtaa lounaaseen, ei vastausta oppaalta saatu. Kehoitti kysymään respasta.
Respa vastasi erikseen kysyttäessä että oletusarvo on että aamupala ja illalllinen kuuluvat pakettiin. Mutta respaan ilmoittamalla sen voi vaihtaa.
Mennessämme ensimmäisenä iltana illaliselle edessämme jonottaneet ulkomalaiset ja myös suomalaiset eivät olleet ymmärtäneet ilmoittautua apin kautta illalliselle, josta tietysti henkilökunta oli kovin näreissään. Tätä jatkui muutaman illan.
Pisin jono aamupalalle oli 30 henkeä. Jokainen pöytäseurue saatettiin erikseen pöytään, näin myös jokaisella illallisella. Oikein hienoa, että pöytään istumaan pääseminen vaatii 3 asiakaspalvelijan työpanoksen.
Piilossa olevaan yläkertaan sentään sai mennä itsekseen. Hotellin apissa oli mainittu iltaruokailuun kuuluvan dresscoden, mutta sitä ei tietenkään valvottu.
Matkanjärjestäjän esitteessä ei mainittu mitään mainintaa safetyboksin, parvekkeen ja minibaarin kuulumisesta hintaan. Ja eihän ne kuuluneet hintaan. Safetyboksiin ei mahtunut edes pieni läppäri.
Molemmat tietysti löytyvät automaattisesti huoneen kalustuksesta.
Olisiko oikeasti tämän voinut kertoa esitteessä? Parveke kuului hintaan.
Kylpyhuone haisi homeelle. Käytävän oven alta paistoi
valo, joten melu kuului käytävältä huoneen sisälle oikein hyvin. Huoneen ovesta puuttuu ovipumppu, joten ovien pauke oli kova. Kaikin puolin vanhahtava ja kulahtanut hotelli.
Hotellissa on 3 eri palvelutasoa, joista ei kerrotu etukäteen (ei matkanjärjestäjän puolesta eikä respasta), joten tarjoilijat joutuivat kertomaan asiakkaalle, että asiakas istuu nyt aamiaisella väärässä pöydässä. Tasoja on siis excelsior, priority ja muut.
Hotellista poistuttaessa jouduttiin erikseen vaatimaan safetyboksin panttimaksu (deposit) takaisin, kun sitä ei automaattisesta annettu safetyboksin avainta palautaessa.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
13.11.2021