Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel
Muut arviot
Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel – Asiakkaidemme kokemuksia
Iso hotelli
MarjaOlen ollut usein tässä hotellissa ja kaikki toiminut mutta nyt ei huone vastannut odotuksia
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
22.11.2022
Miellyttävä hotelli
MarkkuHotelli oli siisti ja viihtyisä, palvelu oli erittäin ystävällistä ja aamupalasta aina illalliseen tarjoilu oli aivan käsittämättömän runsasta ja hyvää. Pieni miinus, kun huoneemme sattui 1-kerrokseen, jossa parveke oli yleisen aurinkoterassin kanssa samalla tasolla.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
22.11.2022
Aurinkoinen loma
LomaGloria Amadores muuten hieno hotelli, mutta jouduimme vaihtamaan huonetta koska alkuperäisessä huoneessa ei ollut ovea kylpyhuoneeseen ja vessan pöntölle oli suora yhteys. Miksi tällaisia huoneita ylipäätään on????
Kuntosalissa aivan liian kuuma ja huono ilmastointi sekä laitteet vanhoja ja huoltamattomia.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kaveriporukka
14.11.2022
Erittäin hyvä hotelli!
HenriOlen nyt ollut tässä hotellissa kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla homma on toiminut hyvin. Erinomainen sijainti ja hotelli on vähintäänkin Puerto Ricossa mun suosikki! :)
Sukupuoli: Mies
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Matkustin yksin
8.11.2022
Luxusta
JitzolaHotelli oli hieno. Mahtavat näkymät sekä huoneesta, että uima-altaasta.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
18.4.2022
Toinen kerta
MatkustajaTämä olisi siis lyhyessä ajassa toinen, yhden viikon lomamatka samaan hotelliin. Ensimmäinen viikko oltiin 2021 joulukuussa ennen joulupyhiä ja nyt, viiden hengen seurueessa, viikko ennen pääsiäistä. Ensimmäinen viikko oli upea. Sviitti oli kalusteissa vaatimaton, mutta erittäin tilavaa ja myös parveke oli iso. Näkymät aivan mahtavia. Kummastutti, että wc ja suihkutila olivat miltei ”suoraan makuhuoneessa” ilman tavanomaisia, suljettavia ovia. Joulukuussa oli hotellin täyttöaste alhaisempi ja kaikki pelitti oikein hyvin.
Huhtikuun matkalle otimme tavanomaiset kaksiot. Kaikki huoneet olivat toisen uima-altaan alapuolella ja jouduimme vaihtamaan yhden huoneen jatkuvan veden tippumisäänen takia. Näkymät olit taas loistavat valtamerelle ja aurinkolaskuja sai ihastella parvekkeeltakin. Ennen pääsiäispyhiä tuli hotelli täyteen ja sen jälkeen ei riittänyt enää aurinkotuoleja ja muutenkin vei kaikki tavanomaisuus – esimerkiksi hissien käyttö - enemmän aikaa. Aurinkotuoleissa alkoi välittömästi ns. pyyhevaraus, missä aikaisin aamulla varataan tuoli, mutta sen jälkeen siihen ei tule ketään. Tosin, jos tuoleja olisi ollut tarpeeksi esillä, ei olisi ehkä sellaista varauskäytäntöä syntynyt. Kuntosalissa oli tilaa ja reilusti erilaisia laitteita.
Henkilökunta on todella ystävällistä ja tarjolla on erilaisia ruokia. Äänentoisto iltaravintolassa kaipaisi taas päivitystä ja soi omassa tahmeudessa liian kovaa. Kun tuulet kääntyivät pohjoiseen, oli koko hotelli melko viileä.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
14.4.2022
Hotellin palvelu ikävää
kikaOlimme varanneet retken maastoon. Retken piti lähteä klo 08. Kävikin ilmi, että jo 7.50 pitää olla jossain tapaamispaikassa puolen tunnin kävelymatkan päässä hotellilta. Kävi myös ilmi, että hotellilta ei saa aamiaista, kun tarjoilu alkaa vasta 08.00. Lisäksi kävi ilmi, että retki kestää kymmenisen tuntia ja sen aikana ei saa lounasta, on vain käynti kahvilassa ja pitäisi olla omat eväät. Minulla on teini-ikäinen poika joka syö kuin hevonen. Konsepti tuntui järjettömältä. Peruin retken.
Varasimme delfiiniretken, teidän sivuilla retkikuvauksessa luki, että meidän hotellistamme (Amadores) haetaan bussilla. Illalla aplikaatiossa kuitenkin luki, että pitää ollakin SPARin edessä odottamassa kuljetusta. Tarkistin asiaa chatistanne ja minulle vastattiin, että juu, Sparin eteen pitää mennä ja että MINÄ olen ymmärtänyt kaiken väärin. Menimme aamulla SPARin eteen, kävelimme sinne hotellilta 30 min. Kukaan ei hakenut meitä, Kun sain vihdoin Aurinkomatkoihin yhteyden, kerroitte, että bussi odotti meitä hotellilla ja lähti ilman meitä, ja nyt venekin on jo irronnut satamasta ja emme pääse retkelle.
Meillä piti olla alla inclusive -matka. Viimeisenä päivänä kun maksoin tenniskentän vuokran, minulta alettiin laskuttaa smoothieita, joita lapseni oli juonut allasalueella. Ne kuulemma eivät ole ilmaisia vaikka kaikki muu on. Eli alkoholia, kahvia ja muita juomia saa ilmaiseksi, mutta minulta laskutettiin 7 smoothieta. Lisäksi minulta laskutettiin erikoispunaviinipullo, jonka muka olin tilannut illallisella. Sen hinta oli yli 50 e. En ollut kertaakaan tilannut mitään erityistä, enkä todellakaan pullollista viiniä, koska olin lapsen kanssa kahdestaan liikkeellä, enkä missään tapauksessa voinut olla humalassa. Myöskään kassakaapin panttia ei 5 e suostuttu maksamaan takaisin.
Tappelin tiskillä viinipullon maksusta kunnes he luovuttivat. Myöskin kassakaapin pantista nostin äläkän ja sain sen viimein takaisin. Minulla meni yli tunti näiden asioiden hoitamiseen ja tuli kyllä todella paha mieli. Smoothiet maksoin, he väittivät että maksullisuudesta on kerrottu jossain listassa maksullisista asioista, jonka muka o0len allekirjoittanut saapuessa. Se oli kyllä paksu vale. Missään ei lukenut että jotkin tuotteet ovat maksullisia.
Matka lentokentältä hotellille kesti yli kaksi tuntia ja sama takaisin tullessa. Yritin vaihtaa kuljetuksen yksityiskuljetukseksi (takaisinpaluumatka) mutta sanoitte, että se ei enää onnistu. Sahaaminen miniatyyrisillä pihateillä pimeässä yössä oli surkuhupaisa esitys, josta siis nautimme melkein viisi tuntia tuon viikon aikana.
Korvaukseksi delfiiniretkimokastanne, lähetitte 50 e lahjakortin käytettäväksi johonkin retkeenne jollain toisella matkalla. Se oli naurettava ele.
Jäi todella huono kuva sekä teidän retkistänne, neuvottlemastanne all-inclusive systeemistä, hotellista, kuljetuksistanne, chat-henkilöstönne tietotaidosta ja palvelukyvystä.
Ukrainan sodan varjossa tuntuu kohtuuttomalta kirjoittaa tästä. Totean silti, että luottamukseni teihin matkanjärjestäjänä romuttui lähes kokonaan.
Hotellin henkilökunnasta vain kaksi puhui ymmärrettävää englantia.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
6.4.2022
Hyvä hotelli
Karirva79Hyvä hotelli aamiaisineen. Uima-allas oli sopivan kokoinen kuntouintia varten.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Perhe
29.3.2022
talvea pakoon
kaksinHotelli siisti ja koronaturvallisuus oli ok. Hotellin respasta saatu aika niukasti infoa sisään kirjautuessa, samoin hotellissa laskut menivät kaikki bittimuodossa, joten minkäänlaista hintatietoa esim baarien ostoksista ei ollut näkyvissä mikä hiukan ihmetytti (kysymällä olisi kai jotain tietoa saanut jos olisi halunnut). Parveke oli iso ja hyvin varustettu esim omaan auringonottoon aurinkobedein. Erinomainen juttu oli myös hissillä pääsy alas suoraan siistile rantabulevardille.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
26.3.2022
vihdoinkin lomalla
pariskunta 56vHotellihuoneissa kahdenlaisia kylpyhuonetiloja. Meille osui
avomalli, jossa kylpyhuone avoin tila ilman ovea , josta näkymä suoraan suihkutilaan hotellihuoneesta. Samoin sängystä näkymä koko kylpyhuonetilaan ja vessaan, emme todellakaan pitäneet tästä. Tästä ei ollut mainintaan Aurinkomatkojen sivustoilla millään tavalla. Muutoin huoneemme oli tilava, parvekkeella ritelikkökaide, josta johtuen huoneemme oli valoisa ja näkymä merelle hyvä. Jossain huoneissa umpinaisia kaiteita parvekkeella, joka rajoittaa näkymää merelle. Huoneessa myös jääkaappi. Huoneemme olisi ollut täydellinen, jos kylpytiloissa olisi ollut jonkunlainen ovi muuhun hotellihuoneeseen, että oli saanut jonkinlaisen intiimisuojan!!! huoneemme nro 4114.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
24.3.2022