Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Pafos
Muut arviot
Pafos – Asiakkaidemme kokemuksia
Hieno kokemus
KaisaLoma oli ihana ja lämpöä riitti. Retket oli pieni pettymys ja huone ei mielestäni vastannut 4 tähteä
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
13.9.2018
Ihana paikka
RentoutunutPaljon nähtävää, vihreää ja kaunista
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
12.9.2018
Menetteli
Matkailu avartaaHieman puuutteellinen hotelli. Heti vastassa ekana iltana huoneessa puutteita.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
11.9.2018
Lämpöinen loma
MsMrHotelli hyvä ja siisti, palvelu ystävällistä. Sää helli ja merivesi oli taivaallisen lämmintä.
Harmituksena toteutumattomat retket, onneksi kohteen arkeologiset nähtävyydet korjasivat sitä.
Toinen harmitus tuli lentojen myöhästymisistä, lähdössä puolitoista tuntia, palatessa noin tunti. Matkustamohenkilökunta oli erittäin hyvin palvelevaa ja asiantuntevaa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
5.9.2018
Lallaros!
taapePafos oli kuuma, Lallaros!
Ei valittamista, vaikka kuuma olikin.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin
5.9.2018
keskinkertainen loma
SirpaMeno lento : Lennot oli myöhässä mennen tullen. Lensimme Suomalaisella lentoyhtiöllä, mutta kun lentokapteeni kertoi myöhästymisen syyn ulkomaan kielellä ei kukaan suomentanut puhetta. Hyvään palveluun ei kuulu oletus, että kaikki osaavat englantia. Siis emme tienneet miksi odotamme koneessa puolitoista tuntia ennen lähtöä. Tämä toistunut aikaisemmillakin Finnairin lennoilla.
Tulo lento: Osa tuotteista oli loppunut, se vain todettiin ei pahoittelua eikä muuta.
Matkustamme paljon, mutta palvelu Finnairilla valitettavasti huonointa. Edelleenkin lennämme muilla koneilla.
Taas pettynyt matkustaja.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
4.9.2018
Ok
Pafos elokuu2018Lennot vähän myöhästeli
Hotelli vanha ja kulunut
Pafoksella paljon nähtävää
Lämmintä riitti
Ruokahinnat suomen tasolla
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
4.9.2018
rentouttava loma
jussihKohde oli mukava ja rentouttava, mutta lennot kohteeseen ja takaisin luvattoman paljon myöhässä. Varautuamme Aurinkomatkan oletimme Finnairin operoivan lennot, mutta ne operoi Getjet yhtiö johon olemme todella tyytymättömiä.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
4.9.2018
Ei luxusta, mutta menettelee
JarvrikTuristirysä
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
2.9.2018
Paphos, Paphos Garden Hotel
RuediVery well organized, friendly service, all in all we did really enjoy our holiday in Paphos. Very big compliment to Aurinko-Matkat and to the management of the Paphos Garden Hotel Resort, it is an outstanding place and nice beaches near by. However, there is one disappointment = Finnair. I have been flying Finnair for many years, business and leisure, and 10 years ago one could definitely say, that Finnair was one of the top airlines in the world. The trip back to Helsinki (from Paphos) was for me the 8th Finnair flight in a row being late, time roughly 2 hours and 20 minutes. So the question remains, does Finnair nowadays really car, since I guess, that they must be very well aware of the problem.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue:
Ikä: 56–65
Matkaseurue:
30.8.2018