- Kohteet
- Thaimaa
-
Phuket, Kata Beach
- Bangkok
- Cha-Am
- Cha-Am–Bangkok
- Hua Hin
- Hua Hin–Bangkok
- Khanom
- Khao Lak
- Klong Muang, Krabi
- Koh Chang
- Koh Chang–Bangkok
- Koh Chang–Pattaya
- Koh Lanta
- Koh Lanta–Khao Lak
- Koh Lanta–Krabi
- Koh Samet
- Koh Samet–Bangkok
- Koh Samet–Pattaya
- Krabi
- Krabi–Khao Lak
- Pattaya
- Pattaya–Bangkok
- Phuket
- Phuket, Bangtao Beach
- Phuket, Karon Beach
- Phuket, Kata Beach
- Phuket, Laguna Phuket
- Phuket, Mai Khao
- Phuket, Nai Yang Beach
- Phuket, Patong Beach
- Phuket, Rawai Beach
- Krabi–Phuket, Karon Beach
- Krabi–Phuket, Patong Beach
- Phuket, Kata Beach–Khao Lak
- Phuket, Patong Beach–Khao Lak
- Krabi–Phuket, Kata Beach
- Rayong
- Rayong–Bangkok
- Kata Sea Breeze
Kata Sea Breeze – kokemukset ja arvostelut
Asiakkaidemme kokonaisarvio hotellista Kata Sea Breeze
Muut arviot
Kata Sea Breeze – Asiakkaidemme kokemuksia
Perushyvä hotelli!
KreikkafaniHotellini Kata Sea Breeze yllätti positiivisesti! Olin lukenut aiempia negat. sävyisiä palautteita. Henkilökunta oli ystävällistä, iloista ja kohteliasta, kaikki toimi! Hotelli oli hyvin siisti. Sain suuren huoneen, joka oli erittäin hiljainen. Ilmastointi hyvä. Aamiaisbuffet tyydyttävä, sai vatsan täyteen. Sisäpihalla suuri allasalue, joissa lapsiperheillä mukavat allasalueet. Muista hotellivieraista ei ollut minkäänlaista häiriötä. Hotelli on esteetön, sopii lapsiperheille ja liikuntaesteisille. Osallistuin pienen naissuomalaisyrittäjän sukelluskursseille ja -matkoille. Loistavaa palvelua.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
19.3.2023
Aamupala täysi farssi
Tottunut reissaajaAamupalabuffetista oli lähes joka aamu päässyt loppumaan mm. aterimet, kahvikupit, lautaset, hedelmät, leivät, juusto, pannukakut jne. Lähes kaikkea piti erikseen pyytää ja odottaa henkilökunnalta. Hotelli paransi muutaman päivän ajaksi, mutta suurin syy oli että ruokaa vietiin mukanaan ulos ravintolasta. Lisäksi altaiden läheisyydessä pidettiin omia juhlia iltaisin eli aamulla ympäristö oli usein roskainen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
5.3.2023
Täynnä Venäläisiä
MinttuSTulimme tammikuun alussa (7.1.2023) Kata Sea Breeze hotelliin jolloin oli Venäläisten joulu ja uusi vuosi ja se näkyi ja kuului heidän käytöksessään hotellissa. Hotellissa varmaan yli 90 % Venäläisiä. Bileitä pidettiin altailla eri ryhmissä pitkin iltoja ja henkilökunta ei uskaltanut puuttua niihin millään lailla, koska Venäläiset heille tärkeä asiakaskunta, täyttivät koko hotellin. Suurin osa harvoista ei-Venäläisistä sijoitettiin taaimmaiseen taloon (5100-5524) joka sisänsä hyvä, siellä hiukan rauhallisempaa. Huonona puolena oli se että sen allas oli täysin varjossa koko ajan ja vesi kylmähköä. Aamiainen oli aika katastrofi, tarjonta väheni tammikuun aikana, esim jogurttia piti erikseen pyytää. Venäläiset tyhjensivät hedelmä- ja juustoastiat välittömästi kun ne oli uudelleen täytetty.
Meillä viimeisen talon ylin kierros, huone 5523 jota voimme suositella koska sen parveke oli kohti vastaanottoa ja sinne paistoi aurinko mukavasti koko
iltapäivän. Hotellihuoneet isot, mutta esim kylpyhuoneessa oli vain amme jossa huonosti toimiva suihku, ei erillistä suihkua.
Hotelli ihan rannan tuntumassa mutta kuitenkin reipas 700 metrin matka rannalle koska edessä sijaitsi Club Med rannan myötäisesti 1,5 km, ja se oli kierrettävä jomman kumman kautta että pääsi rannalle. Hotellilla oli jokin kuljetus pari kertaa aamusta, yhteen suuntaan, emme käyttäneet sitä.
Hotelli parkkipaikalla oli oma yrittäjä jolta vuokrasimme "Skootterit/moottoripyörät" (Honda Click 125 cc). Hän oli ystävällinen, ei vaatinut erikseen passeja tai rahallisia pantteja jättää, maksoimme kylläkin samantien koko vuokrauksen etukäteen, 3 viikkoa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
8.2.2023
Hyvä hotelli!
JanneHotelli oli hyvä ja hyvällä sijainnilla.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
11.3.2022
Huonompiakin on nähty
Pavosen HeskaIhan jees
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
1.3.2022
sijainti
setämiessiisti tavallinen "sokos" hotelli
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin
8.2.2022
Ala-arvoinen kohde suoraan kehitysmaan taslmta
NunnaMiinukset: 2 viikon loman aikana ei kertaakaan pesty aurinkotuoleja altaalla, altaissa ei vesi kiertänyt ja altaat täynnä rasvaa, hiuksen pätkiä, lehtiä/kukkia puista tippuneena. Ritilät rikki altaiden reunoilla, altaat täynnä hiekkaa eikä niitä siivottu kertaakaan.
Aamupalalla linnut hyppivät pöydissä ja ruuat lämpimässä (esim maito ja juusto) sekä pikku kärpäsiä hedelmissä ja leivät kovia kuin tiiliskivet.
Hotellin takakautta kulkiessa haisi kauhea home, koska hotellin alla (pikkuluukuista näki mitkä olivat auki) että vettä ainakin nilkkoihin asti.
Henkilökuntaa oli enemmän kuin laki sallii, mutta heitä ei asiakaspalvelu kiinnostanut. Naureskelivat keskenään ja juoruilivat.
Hotellin hintataso tuplaten mitä muualla. Drinkit täyttä kuraa ja pizzat kuin roiskeläppiä. Hamppareista tai pastasta puhumattakaan
Hotellihuonetta ei kertaakaan pesty märällä, vaan lattia täynnä rasva jälkiä ja muita likatahroja. Huoneessa ainakaan 53.. Alkavissa ei mitään äänieristystä vaan viereisten huoneiden puheet ja puhelimien pirinä ja ovien paukuttelut kuului ja niihin heräsi yölläkin.
En ymmärrä mistä tämä hotelli on 3 tähteä saanut saati sha plus luokituksen, koska hygieniataso on kuin pahimmasta kehitysmaasta. Eli täysi nolla.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Matkustin yksin
8.2.2022
Hotelli näin Korona-aikana
CinderellaHotelli oli ihan mukava, mutta palvelutaso ei kyllä ollut mitenkään loistaåva. Näin Korona-aikana asiakkaita oli todella vähän hotellissa, mutta silti palvelu oli aika huonoa. Uima-allas oli todella roskainen ja hiekkainen. Aurinkotuoleja ei pesty kertaakaan loman aikana. Allasalueella olisi ollut kiva että siellä olisi henkilökuntaa kiertänyt kysymässä haluaisimmeko tilata jotain juotavaa tai syötävää. Itse piti kävellä hotellin toiseen päähän ja etsiä joku käsiin että sai tilattua jotain. Silti asukkaita uhkailtiin 1000 bathin sakolla jos tuo altaalle omia juomia tai syötävää. Ei ihan kivaa tuollainen.
Aamupala oli joka pvä aivan samanlainen ja sielläkin palvelu oli laiskaa. En ole ikinä Thaimaassa matkustaessa nähnyt vastaavaa.
Luulisi että edes noin vähää määrää asukkaita oltaisiin jaksettu palvella. Millaista tuolla on sitten kun kaikki on taas normaalisti?
Hotelli jakoi myös huonosti informaatiota. Koskaan meille ei selvinnyt oliko hotellissa ravintola auki ja saiko sieltä muuta kuin "laatikkoruokaa".
Aika pettynyt kyllä olin hotellin palveluun. Asiakkaat unohdettiin täysin oman onnensa nojaan. Noin paljon kun lomasta maksaa, niin pitäisi kyllä saada palvelua.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
2.2.2022
MUKAVA HOTELLI
HartsaSiisti ja ystävällinen palvelu. Vähän ongelmia ilmastoinnin ja lämpimän veden kanssa, mutta kaikki korjattiin ja loma jatkui.
Toisella viikolla virolaiset aiheutti öisin meteliä ja nukkuminen oli välillä mahdotonta. Vinkkasin respaan että yöaikaan allasaluella ja ympäristössä olisi hyvä jos joku välillä kiertelisi ja puuttuisi meteliin.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
5.1.2022
Hieno hotelli
TheEkiOli vain noin 30 asiakasta.. Sai olla rauhassa. Todella palvelu altiita ja mukavia henkilökunta.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
28.12.2021